Управни одбор има девет чланова, укључујући и председника – по три представника из реда запослених у установи, родитеља, односно других законских заступника и три представника на предлог јединице локалне самоуправе.
Педагошки колегијум чине: директор ПУ, стручни сарадници и координатори стручних тимова, председник стручног актива за развојно плнирање, председник актива васпитача и председник актива медицинских сестри- васпитача. Педагошки колегијум разматра питања од значаја за функционисање установе и остваривање делатности.
Васпитно-образовно веће чине медицинске сестре-васпитачи, васпитачи, стручни сарадници и сарадници. Радом већа координира директор Установе.
Стручни актив медицинских сестара-васпитача чине све медицинске сестре-васпитачи у установи. Циљ актива је професионално напредовање и стално стручно усавршавање медицинских сестара-васпитача.
Стручни актив васпитача Чине сви васпитачи у установи. Циљ актива је професионално напредовање и стално стручно усавршавање васпитача.
Стручни актив за развојно планирање чине представници стручних сарадника, васпитача, и медицинских сестара, локалне самоуправе и Савета родитеља, председник актива васпитача и председник актива медицинских сестри-васпитача. Стручни актив за развојно планирање ради према свом плану и програму са основним циљем да се прати и евалуира реализација постављених развојних задатака и циљева на унапређењу квалитета установе. Бави се развијањем мисије и визије које покрећу развој установе, првенствено стављајући акценат на приоритете постављене Развојним планом.
Тим за извршење појединих задатака- тим чине васпитачи, медицинске сестр-васпитачи,стрчни сарадници-психолог,педагог и директор. Тим се активира када постоји потреба за реализацијом одређених активности које се организују у Установи, а везане су за активности Установе.
Тим за инклузивно васпитање и образовање чине стручни сарадници, васпитачи и педагошки асистент. Програм инклузивног образовања у нашој Установи има за циљ да дугорочно унапреди рад са децом тако што негује приступ орјентисаности на дете, прихватање различитости и право све деце да се развијају, уче и напредују. Тим тежи изградњи, не само толеранције, већ и стварног уважавања индивидуалних, друштвених, културно-специфичних и других разлика.
Тим за заштиту од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања планира, организује и стара се о спровођењу мера и активности у установи на превенцији дискриминаторног понашања и насиља самостално и у сарадњи са другим тимовима. Стални састав тима чинечине директор Установе, представник центра за социјални рад, представник Полицијске управе, представник родитеља, представник локалне самоуправе, представник Здравственог центра и шест запослених из свих вртића предсколске Установе које именује директор.
Тим за самовредновање Самовредновање квалитета рада установе је процена коју спроводи установа на основу стандарда и показатеља квалитета рада установе, прописаних Правилником. То је континуирани процес који се спроводи систематски и транспарентно унутар установе.
Тим приправника и ментора
Тим приправника и ментора чине приправници, ментори, сручни сарадници и директор.
Тим обавља следеће послове:
- упознаје приправнике са организацијом рада и управљањем у Установи;
- упознаје са пословима и радним операцијама које приправник траба да зна;
- пружа методичке и дидактичке помоћи лицима који су први пут засновали радни однос у Устабнови.
- пружа помпћ у савладавању програма за стицање лиценце.
Тим за обезбеђивање квалитета и развој установе чине по један представник васпитача и медицинских сестара – васпитача из сваког вртића и стручни сарадник. У раду тима учествује и директор Установе.
Стручни тим за обезбеђивање квалитета и развој Установе реализује следеће послове:
- планира мере за унапређивање рада установе.
- подноси извештај о раду тима
- врши друге послове предвиђене планом и програмом рада установе.
Тим за професионални развој
Тим за професионални развој чине по један представник васпитача и медицинских сестара – васпитача из сваког вртића и стручни сарадници.
Стручни Тим за професионални развој установе реализује следеће послове:
- планира и спроводи професионални развој и напредовање запослених;
- подноси извештај о раду тима.
Тим етичко понашање
Тим за етичко понашање чине директор Установе, стручни сарадници и координатори вртића.
У ситуацијама у којима међуљудски односи и односи са корисницима и пословним странкама нарушавају функционисање колектива и Установе, у циљу истине и оздрављења међуљудских односа, настале ситуације разматра Тим за етичко понашање. Тим је дужан да поштује правила пословне тајне.
Tим за маркетинг установе
састав тима чине: директор, стручни сарадник-педагог и психолог и секретар установе, васпитачи и медицинске сестре-васпитачи.
- Израда сајта
- Израда часописа
- сарадња и размена информација са медијима